Przejdź do treści strony

Kontakt

  • Dane adresowe KP PSP w Nysie

    Komenda Powiatowa 
    Państwowej Straży Pożarnej 
    w Nysie 

    ul.Szopena 5 
    48-300 Nysa

    tel: 77 40 90 803
    fax: 77 40 90 829
    e-mail: sekretariat@psp.nysa.pl

    Strona internetowa:
    http://www.psp.nysa.pl/

    NIP: 753-19-62-528 
    REGON: 531419587 

     Stanowisko Kierowania Komendanta Powiatowego PSP w Nysie

    tel: 77 409 08 00
    fax: 77 409 08 09
    e-mail: psk@psp.nysa.pl

    OFICER PRASOWY:
    mł. bryg. mgr inż. Paweł Gotkowski
    tel: 77 409 08 02
    kom: 500440665
    e-mail: p.gotkowski@psp.nysa.pl

    GODZINY PRACY KOMENDY: 
    od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30

    SKARGI I WNIOSKI:

    SKARGI I WNIOSKI:

    Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Nysie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14.00 - 16.00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem tel. (77) 40 90 803.

    W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie przyjmowaniem oraz rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.

    Telefon kontaktowy (77) 40 90 803, (77) 40 90 847.

    Skargi/wnioski można składać:

    - listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nysie, ul. Szopena 5, 48-300 Nysa

    faxem na nr (77) 40 90 829

    ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekcją ds. organizacyjno-kadrowych pod nr. tel. (77) 40 90 803, (77) 40 90 847.

     

    Ważne!
    Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

     

    Skarga/wniosek powinny zawierać:

    - imię i nazwisko wnoszącego,

    - dokładny adres do korespondencji.

    Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

    Osoba odpowiedzialna za treść Wojciech Szewczyk
    Osoba wprowadzająca Ryszard Sałek 2 września 2011 11:51:54
    Osoba zatwierdzająca Wojciech Szewczyk 17 września 2011 10:01:08
    Osoba publikująca Wojciech Szewczyk 17 września 2011 10:01:34
    Ostatnio edytowana przez Wojciech Szewczyk 24 lipca 2018 09:51:17

    Licznik odwiedzin: 1203 Dziennik zmian »

  • Kontakt do KW PSP w Opolu

    ul. Budowlanych 1
    45-005 Opole
    tel: 77 420 70 01, 420 70 22
    fax: 77 420 70 80
    sekretariat@psp.opole.pl

    EPUP 2  KW PSP w Opolu

    Stanowisko Kierowania Komendanta Wojewódzkiego PSP

    tel: 77 420 70 60
    fax: 77 420 70 85
    wskr@psp.opole.pl

    Rzecznik Prasowy
    st. kpt. mgr inż. Łukasz OLEJNIK
    Email: rzecznik@psp.opole.pl
    Telefon: 77 420 7020 lub komórka 0660 468 107


    NIP: 754-10-93-488

    REGON: 000173692

    GODZINY PRACY KOMENDY:
    od poniedziałku do piątku w godz.7.30-15.30


    SKARGI I WNIOSKI:

    Opolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony Z-ca Opolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14.00 - 16.00 ), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem tel. (77) 420 70 01.

    W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu przyjmowaniem oraz rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się Wydział Organizacji i Nadzoru od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Telefon kontaktowy (77) 420 70 22, (77) 420 70 11.

    Skargi/wnioski można składać:

    - listownie na adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu, Budowlanych 1, 45-005 Opole
    - faxem na nr (77) 420 70 80
    - ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Wydziałem Organizacji i Nadzoru pod nr. tel. (77) 420 70 22, (77) 420 70 11.

    Ważne!
    Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

    Skarga/wniosek powinny zawierać:
    - imię i nazwisko wnoszącego,
    - dokładny adres do korespondencji.

    Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

    Osoba odpowiedzialna za treść Aldona Wikowska
    Osoba wprowadzająca Ryszard Sałek 1 września 2011 09:55:53
    Ostatnio edytowana przez Sylwia Karakuła 18 lipca 2018 15:24:39

    Licznik odwiedzin: 3304 Dziennik zmian »

  • Dane adresowe KP PSP w Krapkowicach

    KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w KRAPKOWICACH

    ul. 3-go Maja 19
    47-303 Krapkowice
    tel: (77) 407 97 02
    fax: (77) 407 97 12
    email: sekretariat.krapkowice@psp.opole.pl

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza KP PSP w Krapkowicach

    www.kppsp.com

    Stanowisko Kierowania Komendanta Powiatowego

    tel: 77 407 97 00, 77 407 97 10

    fax: 77 407 97 19
    email: krapkrsk@psp.opole.pl

    OFICER PRASOWY

    mł.bryg. Lucjan Lubaszka

    tel. 77 407 97 07, kom. 606977630

    Wykaz numerów telefonów poszczególnych komórek KP PSP w Krapkowicach znajduje się w załączeniu.

    SKARGI  I WNIOSKI:

    • Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14.00 - 16.00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem tel. (77) 407 97 02.
    • W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach przyjmowaniem oraz rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.                                               Telefon kontaktowy (77) 407 97 02.
      • Skargi/wnioski można składać:
    • - listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach, ul. 3-go Maja 19, 47-303 Krapkowice
      - faxem na nr (77) 407 97 12
      - ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z samodzielnym stanowiskiem pracy ds. organizacyjno-kadrowych nr. tel. 407 97 02.
    • Ważne!
      Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
    • Skarga/wniosek powinny zawierać:
      - imię i nazwisko wnoszącego,
      - dokładny adres do korespondencji.
    • Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

    Osoba odpowiedzialna za treść Jolanta Giercuszkiewicz
    Osoba wprowadzająca Sylwia Karakuła 3 kwietnia 2014 08:13:47
    Ostatnio edytowana przez Sylwia Karakuła 28 marca 2018 10:43:32

    Licznik odwiedzin: 1940 Dziennik zmian »

  • Dane adresowe KP PSP w Głubczycach

    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach
    ul. Kołłątaja 4
    48-100 Głubczyce
    tel. 77 471 08 50, 77 471 08 51, 77 485 20 71
    fax. 77 471 08 52
    e-mail: sekretariat.glubczyce@psp.opole.pl

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza KP PSP w Głubczycach

    NIP: 748-14-16-219
    REGON: 531419660

    OFICER PRASOWY:
    st. kpt. mgr inż. Waldemar Hołownia
    E-mail: waldekh@psp.opole.pl
    Telefon: 77 471085

     

    SKARGI I WNIOSKI

     

    Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. 14:00 – 16:00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem, nr tel. 77/4710853.

    W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach przyjmowaniem oraz rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się samodzielne stanowisko ds. organizacyjno - kadrowych od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.

    Telefon kontaktowy 77/4710853.

    Skargi/wnioski można składać:

    - listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach   

    ul. Kołłątaja 4, 48-100 Głubczyce; 

    - faxem: 77/4710852;

    - ustnie do protokołu: po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z samodzielnym stanowiskiem ds. organizacyjno – kadrowych, tel. 77/4710853.

    WAŻNE!

    Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

    Skargi/wnioski powinny zawierać:

    - imię i nazwisko wnoszącego;

    - dokładny adres do korespondencji.

     

    Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

     

    GODZINY PRACY KOMENDY:

    od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30

    Osoba odpowiedzialna za treść Sylwia Karakuła
    Osoba wprowadzająca Sylwia Karakuła 1 września 2011 14:46:51
    Ostatnio edytowana przez Łukasz Kiedycz 20 marca 2018 10:34:12

    Licznik odwiedzin: 1501 Dziennik zmian »

  • Dane adresowe KP PSP w Oleśnie

    ul. Solny Rynek 1
    46-300 Olesno
    telefon: 34 35 09 100, 34 35 09 110
    fax: 34 3509125
    www:www.psp.olesno.pl 
    e-mail: sekretariat@psp.olesno.pl

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza: ePUAP

     Stanowisko Kierowania Komendanta Powiatowego PSP w Oleśnie

    tel: 34 350 91 00
    e-mail:pskol@psp.olesno.pl

    GODZINY PRACY KOMENDY:

    od poniedziałku do piątku w godz.7.30-15.30


    SKARGI I WNIOSKI:

    Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. 14:00 – 16:00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem, nr tel. 34/350 91 02.

    W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnie przyjmowaniem oraz rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno - kadrowych od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.
    Telefon kontaktowy 34/350 91 02.

    Skargi/wnioski można składać:

    - listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnie
    ul. Solny Rynek 1, 46 – 300 Olesno;
    - faxem: 34/350 91 24;
    - ustnie do protokołu: po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z samodzielnym stanowiskiem pracy ds. organizacyjno – kadrowych, tel. 34/350 91 02.

    WAŻNE!
    Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

    Skargi/wnioski powinny zawierać:
    - imię i nazwisko wnoszącego;
    - dokładny adres do korespondencji.

    Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

    Osoba odpowiedzialna za treść
    Osoba wprowadzająca Ryszard Sałek 2 września 2011 11:59:44
    Osoba zatwierdzająca Mariusz Strzelczak 8 września 2011 19:04:04
    Osoba publikująca Sylwia Karakuła 9 września 2011 11:14:34
    Ostatnio edytowana przez Piotr Kubat 12 marca 2018 15:17:35

    Licznik odwiedzin: 992 Dziennik zmian »